Birthday Week * Semana de Aniversário

So many gifts, messages and good things happened this week that I'm still processing so many manifestations of affection! ... from all of you, those who work with me, my family and my dear son.

My dear hubby heard my requests and he is so sweet he bought me a gift that I liked even more than any of my list. The striped tote from Michael Kors new collection! Loved it! ...

And isn't it funny that the girls decided to pick and wear their new uniform skirts, and they match my new bag! You can not imagine how we laughed about it because these skirts were picked by them as the new spring uniforms, and my husband picked the bag! (I swear I had nothing to do with it ...) LOL


***

Tantos presentes, mensagens e coisas boas aconteceram estas semana, que ainda estou a processar tantas manifestações de carinho!... de todos vocês, dos que trabalham comigo, da minha família e do meu filhote. 

O meu querido Pedro ouviu os meus pedidos e é tão querido que conseguiu comprar-me um presente que eu gostei ainda mais do que qualquer um dos da minha lista. A mala das riscas da nova colecção do Michael Kors! Adorei!... 

E não é uma graça, que que as meninas da loja decidiram vestir as saias que elas escolheram para o novo uniforme da loja, e é igual à minha mala nova! Nem imaginam o que nos rimos com isto pois, estas saias foram elas que escolheram, e o meu marido que escolheu a mala! :) (juro que não tive nada a ver com isto...) LOL




O desenho do meu filho. 
O melhor presente de todos, e daqueles que guardamos no coração.


Até Amanhã
Ana Antunes

(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)

0 comments:

Post a Comment