Magnificent Houses * Casas Magníficas - Amazing Loft

Hello Blogfriends!
I have to tell you that I am in love with this house with all this light, simple, spacious and airy... The use of space was well structured, the options of straight lines and elegant simplicity of the decor a real proof that we can have a beautiful home with so little. When I first looked at this I thought it was a perfect room but after a few seconds I noticed a disconcerting detail that I would never do. 

Well I've been receiving so many dear comments and e.mails that I feel I have to give back what the universe has been giving me so I'm in a giveaway mood! Yup! I'm offering a gift to the first person who will guess, What I would never have done in this room! As you know the comments are published on the blog in the chronological order so, the first to hit the right answer will win my favorite item from this new collection at the QueridoStore! How about that!?

 ***
 

Olá Blogamigas!

Tenho a dizer-vos que estou apaixonada por este casa e toda esta luz, simplicidade, espaço amplo e arejado... O aproveitamento do espaço foi bem estruturado, as opções de linhas direitas elegantes e a simplicidade da decoração a prova que podemos ter uma casa linda com tão pouco. Quando olhei pela primeira vez, achei esta sala perfeita, mas ao fim de alguns segundos reparei num detalhe desconcertante, e que eu nunca faria. 

E agora, querem saber mais?!... Pois aqui vai, eu tenho recebido tantas mensagens de apoio e carinho que sinto que tenho de devolver ao universo tudo o que ele me tem dado, por isso estou numa onda de ofertas! Vou oferecer mais um presente à primeira pessoa que adivinhar, o que eu nunca teria feito nesta sala!! Os comentários são publicados e ficam no blogue pela ordem cronológica por isso a primeira que acertar, vai ganhar um presente lindo da nova colecção da LojaQuerido! Que tal?

Atenção a pergunta é : O QUE É QUE EU NUNCA FARIA NESTA SALA?!





















Don't forget to sign the comment so we can easily identify you and tomorrow 
I will show you this gorgeous present!
And Yes, international followers are eligible!

***


Não esqueçam de colocar o nome e apelido ou nome e cidade, na assinatura da mensagem
para podermos facilmente identificar a vencedora.

Amanhã mostro-vos o presente que vão com certeza adorar!!
E sim! Para quem vive fora de Portugal, também pode participar!




Até Amanhã
Ana Antunes

(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)


0 comments:

Post a Comment