Wood on the kitchen floor - Yes or No? * Madeira no chão da cozinha - Sim ou Não?

This house reminded me where I lived when my son was born... a few years ago. It  had wood on the kitchen floor and since we are in a week of controversy with the open kitchen to the living room. Here's another subject with divided opinions... 

Hardwood Floor in the Kitchen, YES or NO?! 

I like it. I've had it all my life ...What do you think? You're opinion is important to me.

 ***
Esta casa fez-me lembrar uma que eu tive há alguns anos, quando nasceu o meu filho, e que tinha o chão da cozinha em madeira.  Já que estamos numa semana de 'polémicas culturais da decoração'. Aqui vai mais uma questão onde as opiniões se dividem bastante...

Chão de Madeira na Cozinha, SIM ou NÃO?!

Eu gosto. É como sempre tive em todas as minhas casas... 
E vocês o que acham?









Vou adorar as respostas!!
Até Amanhã
Ana Antunes


0 comments:

Post a Comment